Roșu aprins
SINOPSIS:
„Roșu aprins” o prezintă pe Mei Lee, o tânără încrezătoare, ciudată, în vârstă de 13 ani, împărțită între a rămâne fiica obedientă a mamei sale și haosul adolescenței. Mama ei protectoare, chiar ușor dominatoare, Ming, nu este niciodată departe de fiica ei – o realitate nefericită pentru adolescentă.
Și, de parcă toate schimbările adolescenței nu ar fi fost suficiente, ori de câte ori devine prea entuziasmată (ceea ce este practic ÎNTOTDEAUNA), ea se transformă într-un uriaș panda roșu.
ECHIPA:
Regizor: Domee Shi
Scenariu: Domee Shi, Julia Cho
Producător: Lindsey Collins
Producători executivi: Pete Docter, Dan Scanlon
Staruri: Rosalie Chiang, Sandra Oh, James Hong, Sasha Roiz, Jordan Fisher, Maitreyi Ramakrishnan, Ava Morse, Orion Lee, Ho-Wai Ching
O producție: Pixar Animation Studios, Walt Disney Pictures

CE E DE ȘTIUT:
Titlu original: Turning Red
Premiera: 11 Martie 2022
Distribuit de Forum Film România
Formatul filmului: 2D, subtitrat, dublat
MEDIA
FILMBUZZ
„Omul-Furnică şi Viespea: Quantumania” a fost lansat în România
Fanii Marvel s-au reunit la cinema pentru a participa la evenimentul de lansare al filmului „Ant-Man and The Wasp: Quantumania” în România.
Avanpremiera noului film regizat de Peyton Reed, care dă startul Fazei 5 din Universul Cinematic Marvel (MCU), a avut loc în Sala IMAX Cinema City din București în data de 15 februarie 2023.
„Omul-Furnică și Viespea: Quantumania” – Faza 5 aduce aventuri de proporții epice
„Omul-Furnică și Viespea: Quantumania” pregătește terenul pentru următoarele filme ale Fazei 5, iar fanii nu vor fi dezamăgiți de acest început. Tărâmul Cuantic capătă cu adevărat proporții epice în noul film de la Marvel Studios, unde personajele sunt prinse într-una dintre cele mai complexe povești de până acum.
“Taximetriști”: Andi Vasluianu, Spike și Micutzu într-o comedie care merge de multe ori pe interzis
Inspirată de viața de noapte a Bucureștiului, comedia “Taximetriști”, cel mai recent proiect cinematografic al regizorului Bogdan Theodor Olteanu, intră pe marile ecrane ca un bolid care ia pe capotă o grămadă de idei preconcepute (una dintre ele fiind aceea că nu se poate face comedie de succes fără a derapa în misoginie sau mârlănie).